Kjellerdøren i #10 er ute av drift. Service kommer ikke til å bestilles før tirsdag fordi vi forsøker å holde kostnadene for sameiet på et så lavt nivå som mulig.
I mellomtiden kan du bruke garasjedøren til å komme deg inn i boden.
Styret vil samtidig opplyse om at grunnen til at vi ikke har en døgnåpen vakttelefon er at styrearbeidet gjøres på frivillig basis og at alle styremedlemmer har fulltidsarbeid. Men vi prøver selvfølgelig å svare på henvendelser så fort vi kan. Du kan lese mer om styrets rolle her.
When this problem will be fixed ? It sart to be boring …..
Døren blir reparert på mandag