Det er høst og tid for dugnad i sameiet!
Tidspunktet er onsdag 16. oktober kl 17:00
PÃ¥ dugnaden skal vi:
- olje rømningsgangen på taket
- vaske postkassene (obs! Hvis du ikke har reglementert postkasseskilt vil dette fjernes under dugnaden. Trenger du postkasseskilt? Fyll ut dette skjemaet og send på mail til Ann Tove Sundby i OBOS ann.tove.sundby@obos.no)
- spyle gemisser, fortau og søppelboder
- fjerne gamle sykler og annet avfall fra fellesområder (vi fjerner kun ødelagte sykler som ikke ser ut som de er i bruk lenger, sett gjerne en lapp på din sykkel hvis du vil forsikre deg om at den ikke blir kastet)
- vaske fellesområder
- gjøre generelt hagearbeid
Husk at når du møter på dugnad får du igjen dugnadsgebyret som innkreves hver måned gjennom fellesavgiftene!
Vel møtt!
Støv i kjellerbodene! Det har kommet et tykt lag med støv overalt i kjellerbodområdet til nr 12. Kjenner dere til hva dette skyldes? Vet dere hvor det er stikkontakter slik at vi kan støvsuge i boden? Tror ikke vi har noen stikkontakt i vår bod.
Mvh Marit og Bjørn Ivar
Hei og takk for innspill. Jeg skal prøve å få tak i støvsuger og skjøteledninger til i morgen. Mvh Toril
*Styret Borghaven* *www.borghaven.com* *www.facebook.com/Borghaven*