Nyheter

Viktig: Sperring av nøkler i #18

Sameiet har den siste tiden vært utsatt for en rekke innbrudd i boder. Det er ingen tegn på at dørene inn til bodområdene er brutt opp, derfor kan det tyde på at tyvene har benyttet seg av nøkkel. På bakgrunn av dette har styret satt i gang en rekke tiltak.

Styret ber om at alle nøkler som man har til sin leilighet i nr. 18 meldes inn innen 16. mai.

Nøkler som ikke er meldt inn vil bli SLETTET fra tilgang til oppgangen.

Nøkler meldes inn her eller lapp i postkassen D.M. Jørgensen i nr. 12.

nøkkelnummer

Dette er nøklene jeg har:

← Tilbake

Takk for din tilbakemelding. ✨

8 kommentarer om “Viktig: Sperring av nøkler i #18

  1. Anonym's avatar Anonym

    Jeg har 6 nøkler, men det er bare felt for å melde inn 5. Hvordan fyller jeg inne den siste nøklen?

  2. Anonym's avatar Anonym

    Jeg må korrigere styret her. Det er veldig mye som tyder på at det ikke brukes nøkkel og det er så absolutt tegn på at dørene er brutt opp. Noen dører og karmer er blitt svært ødelagte av disse innbruddene. Det er også mange andre momenter som tyder på at de ikke bruker nøkkel. Det er derimot bra at nøkler på avveie blir sperret. De beslagene som har blitt montert på noen dører nå er svært effektiv beskyttelse mot disse innbruddene. Men de må monteres på alle dører om de skal gi full beskyttelse, inkludert hoveddører utenfra og inn til oppgang.

    • Hei Anonym,

      Sperring av nøkler er kun et av flere tiltak for å forhindre innbrudd. Det er mange nøkler på avveie som ikke har blitt meldt inn, og som et preventivt tiltak ønsker vi å fjerne disse fra systemet. I tillegg jobber vi med å få på plass beslag på alle dører. Vi håper vi at vi vil se en bedring etter dette.

      Hilsen Tuva

    • Hei Cecilie,

      Det er montert beslag som skal forhindre innbrudd på dørene i garasjen. Slike vil vi også montere på inngangsdørene. I tillegg har vi kontaktet Securitas for bedre merking. Vi håper at dette, sammen med en grundig gjennomgang av nøklene, slik at vi kan sperre nøkler på avveie, vil forhindre flere innbrudd.

      Hilsen Tuva

  3. Gerd Myrvik's avatar Gerd Myrvik

    Minner om at vi er mange som har bod under nr 18, men ikke leilighet i nr 18, skal vi også melde inn alle nøkler vi har for fortsatt å ha tilgang til bodene våre?

    • Hei Gerd,

      I denne omgang gjelder det kun beboere i #18. Vi vil ta for oss én og én oppgang i tiden fremover. Det betyr at dere som bor i andre oppganger ikke berøres av denne sperringen selv om dere har bod under #18.

      Hilsen Tuva

Det er stengt for kommentarer.