MANDAG 19. OKTOBER mellom kl.16.00 og 20.00 vil Renovasjonsetaten gå dør til dør i Borghaven for å informere om kildesortering slik av vi sorterer best mulig.
Det hensettes stadig søppel i kjelleren og i søppelrommene våre, og det koster oss mye å fjerne dette. Er du usikker på hva som skal hvor kan du sjekke Renovasjonsetatens nettsider for informasjon om kildesortering, gjenbruksstasjoner etc.
Fra Renovasjonsetaten:
Kildesortering i Oslo
Alle innbyggere i Oslo kommune skal nå kildesortere matavfall i grønn pose og plastemballasje i blå pose. For å informere og motivere til økt kildesortering vil representanter fra Renovasjonsetaten snakke med husholdningene. Vi ønsker å gjennomføre korte samtaler om kildesorteringen og tilbyr informasjon og praktiske tips. Vi svarer på spørsmål og tar med oss eventuelle tilbakemeldinger.
Vi legger også informasjon i alle postkasser, og de som ikke har mulighet til å være hjemme er velkomne til å ta kontakt med oss i ettertid dersom de ønsker mer informasjon.
Vi ser frem til å besøke dere MANDAG 19. OKTOBER mellom kl.16.00 og 20.00.
Med vennlig hilsen
Oslo kommune, Renovasjonsetaten.
Foto: TV2