I det siste har flere beboere meldt fra om tenåringer som jevnlig bråker, gjør hærverk og forsøpler på takterrassen. Det er utrivelig for alle som bor i Borghaven – beboere har blitt holdt våkne på kvelds- og nattestid og flere melder også at de har blitt hetset eller sjikanert av disse ungdommene. I tillegg koster det felleskapet mye å bestille oppryddig og reparasjoner. Les videre
Du må være logget inn for å legge inn en kommentar.