Døren inn til garasjen fra #12 er forsøkt brutt opp, og låsen er ødelagt. Kaba Møller er bestilt og vil reparere låsen denne uken.
Døren inn til garasjen fra #12 er forsøkt brutt opp, og låsen er ødelagt. Kaba Møller er bestilt og vil reparere låsen denne uken.
Styret har nå funnet, og fjernet, årsaken til innbruddene i bodområdene. En nøkkel på avveie, som ikke er meldt som tapt til styret, har blitt benyttet for å låse seg inn i bodområdet. Denne er nå deaktivert. Les videre
Onsdag gjennomførte vi høstdugnaden, og selv om det ikke oppmøtet var så stort, fikk vi gjort alt vi skulle. Takk til alle som bidro! Refusjon av dugnadsavgift blir utbetalt i løpet av kort tid. Les videre
På grunn av de mange bodinnbruddene i det siste har sameiet nå skjerpet sikkerheten i bodområdet. Securitas som vi har en vaktholdsavtale med er også på saken med jevnlige kontroller. Les videre
Flere beboere har meldt fra til styret om innbrudd i bodene i kjelleren. Det er synd at slike ting skjer, og det ser ut til at tyvene har hatt nøkkel til kjelleren fordi kjellerdøren ikke er brutt opp. Les videre
Førstkommende tirsdag vil Hafslund koble om strømmen i forbindelse med byggingen av noderom for Viken Fiber i kjelleren. Det innebærer at strømmen vil forsvinne i bygget i en time i tidsrommet 10-13. Heisene vil da heller ikke kunne brukes. Vi beklager ulempen det medfører!
Kjellerdøren i #10 er ute av drift. Service kommer ikke til å bestilles før tirsdag fordi vi forsøker å holde kostnadene for sameiet på et så lavt nivå som mulig. Les videre
Du må være logget inn for å legge inn en kommentar.